Look at the stars. Look how they shine for you and everything you do. ♥

Hihih hajhaj! :>

Jag måste bara be om ursäkt Jonna :c känner mig så dum när det blir sådär, jag har blivit elak på riktigt nu ju :c
men jag råkade somna på bussen idag när jag faktiskt kunde för att Anton var med! Och när jag kollade ut och såg att vi var i stan tänkte jag: " vart jag är? " typ... och när jag fick tillbaka minnet blev reaktionen: VAFAN SKA SKULLE JU AV HÄR TILL JONNA D: fuck off Emma.. -.-

iaf jag ber hemskt mycket om ursäkt! Men vi ses ju senare idag efter skolan och då får du massage eller nått som ersättning! ♥ förlåt gmn! ♥♥♥



Men jag måste säga att jag blev jätte glad när jag fann älskling på bussen! :D det var verkligen inte väntat! :>
hihi puss :* ♥

Idag ska Jonna komma nån gång senare på kvällen och Anton oxå! :) Vi ska sova hos mich ^_^ och sen på lördag ska min biff iväg och tävla på gymmet i Götlunda! :P  så då ska vi alla 3 dit nånstans på förmiddan! Jonna och jag ska heja som fan B-) haha nästan värt att äta godis just vid det tilfället, ska fråga Jonna sen ;)

jaja bloggar mera sen puss! ♥




bild från igår på mig och snyggish Anna ;D





















Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback