Just do it, tomorrow could be too late.. †

Hej hallå, lingon med blåbärssylt på :D haha vette'fan vad som är med mig xd

Idag har varit as drygt och startade segt, måste ta och lägga mig snart :o Iaf vakande runt 6 och gjorde mig i ordning och allt det där men tyvärr hann jag inte :c så det blev macka i skolan ist..

Jonna hängde med mig idag och mitt upp i allt får jag för mig att: shit DAGS ATT RÖRA PÅ SIG :D
Så då var det bara ut och springa lite igen. Och så tar man en dusch och finner sin as heta pojkvän sittandes där och vänta på mig med Jonna :D

Sen matade han mig och Jonna som låg med huvet vid sängkanten och benen upp med väggen och matade oss med muffins! Tjockt, inte alls vad jag hade tänkt mig efter en springrunda men dom jevlarna tvingade mig, eller mer för att dom ville ha men åt inte för att inte jag åt -.- envisa människor! ;o

haha älskar er ändå! <3

fyfan nej nu orkar jag inte skriva mer, vi ses och hörs. chiao.






så jävla klockren! xd <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback