Jahi jahopp

jävla rubriker att suga balle -.-

nu har jag varit fett med duktig ch dragit med Anton ner till gymmet och tränat lite med han c:
haha så jävla dålig, det är tragiskt :c men jag hänger nog med snart igen så snart kommer det säga BAM och jag har fått världens kulor på armarna, snyggt haha ;)

Tog mig lite tid och göra mig iordning helt i onödan... glömde bort att hesten fanns, fml..
får se om jag kanske skiter i det idag, för jag är tjockis :3

Söt han är, ligger och sover mot min arm medans jag sitter här och bloggar, haha vilken diss xd
ska väl ta och joina honom och sova lite jag oxå ;*

håll er uppdaterade!
byebye <3


ursäkta min "osnyggeht" men jag är helt nyduschad och inte fixat mig nått :S men som ni kanske ser har jag en snygging sovandes mot min arm, haha sötis :*


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback