idag har det varit mycket, ny design :D (cmd+R)

ÅÅÅÅÅHH vad skönt med lite nytt och fräsch här på bloggen är riktigt nöjd och det vart outstanding som jag vill ha det, kom inte och be om att få nått liknande nu.. för det får ni komma på själva! ;) jag börjar bli ganska flink på detta med stilmallar och sånt och nu behövde jag ju inte ha en färdig stilmall, jag tog och fixa ist. Inte mycket men nånting! c:

okej nu ska jag gå och lägga mig! Har suttit här med bilder, videosar och bara redigerat sen halv 8, 8 -.-
har så ont i huvet så det är inte klokt :c ahja, ha det bra! :) <3


OBS! Alla bilder utom den med kamerablixt har alla Jonna Liess tagit, lägg det på minnet!


lägger in bilder från idag och min outfit! :)
Enjoy! B-)










oredigerade och fula men jag orkar inte mer för idag, okej godnatt puss hej! <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback