"I had everything, opportunities for eternity. And I could belong to the night" - The Pretty Reckless

ojoj idag skulle jag egentligen hängt med t Siri som fyller hm.. 3 eller 4 år?

Men jag väljer att stanna hemma och tar en as skön ritt ut i skogen! :) det är ju så jävla fukking awesome väder! :D

Sen gick jag in efter det och hoppa in i dushen, rakat benen och smörjt in dom, len som babyhud ;)
Ska väl ta och sätta mig framför datorn ett tag! Lyssnar just nu på MetroPolice med mange makers! Fyfan vad grym den är! :o

Haha ska vara onyttig på hög nivå idag ;D blir det är till dator sittandet!
Och så är jag den där duktige som alltid skär mig när jag rakar benen och då blev det plåster-time, och dom där plåstren vad så sjukt söta och små! :') (bild kommer)

Prövat med min kamera idag, hoppas dom duger åt er ;)




KpbzyQ on Make A Gif, Animated Gifs


Medans jag fixade ihop den här åt jag upp ALLT och fyfan vad illa jag mår, för mycket sött.. inte kul! Blir BARA popcorn tills sen, inget mer nu på ett tag för då kommer jag garanterat spy.. precis så jag klarade sista tuggan alltså :s <3





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback