I don't wanna loose control, but I think I like it.. ♥

oj fyfan vad upptagen jag varit asså, och har inte haft nån blogg lust heller...
Men jag har haft en underbar helg spenaderad med Jonna och Anton! :) Anton var kvar här hela helgen och vi har spelat Amnesia och myst massa, massa, massa! Saknar dig redan älskling, puss :*

In this moment, skype med Jonna och ska snart ta och sätta igång Amensia igen, så jävla kul nu när man har hela :D

Hihi var as duktig och var ut och sprang igen idag :> Men så dålig som jag är tog jag pannakaka med sylt och glass efter -.- fyfan vad dålig jag är men jag blev så jävla sugen! :c dumt,dumt Emma.. </3

Ska fortsätta vara osocial med Jonna och ta och sätta igång spelet nu >:3 hihi babb baaj! :*




fjurtis bild och mej liiixom!




fuckface..

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback