I am in misery. There ain't nobody who can comfort me, why won't you answer me? The silence is slowly killing me..




Jag ser förjävlig ut idag så att en skärpa bild idag får ni INTE ( + att jag fick ingen med skärpa överhuvudtaget idag ;$ ) men iaf..

Hostar sådär lagom idag men annars mår jag bra tycker jag! :) haha ligger och känner mig pannan hela tiden och lite varm är den men jag hoppas bara att det som vanligt eller inte ska ta tempen snart för att se hur det ligger t! Men våran gör så jävla ont D: lixom upp i rumpan med idominsalva och skit! :c

HAHAHA nej jag skoja x'D omg, nej fy :s
nej vi har en sån där man har i munnen c; ( nu är jag seriös ) och jag HOPPAS SÅ JÄVLA HÅRT att jag har blivit frisk nu, och eftersom jag har fixat klart det sista i stallet idag efter mamma hade åkt, dushat, typ hoppat runt lite random här hemma, tagit lite egopics som ni ser, faktiskt klätt på mig idag och fixat mig lite så borde jag ju vara ganska frisk.. eller? O.o skit samma..

har tittat på BB nu och ätit lite glass ska väl ta och äta lunch idag oxå? haha nej orkar inte gör det om jag blir hungrig annars får det bli när det bjuds.. iaf.. hejsvejs! <3

Vad har du på hjärtat
Postat av: Annika

SV: tack :)

2012-03-29 @ 16:50:21
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback