Hey, I'm you life and I no longer care.…

asså hur dum får man vara? -.- igår kom jag as sent i säng var hur trött som helst. Och så igår tror jag seriöst att jag ska kunna soma till Robert Gutafsson?!?!? haha asså man kan ju inte låta bli att titta :C  fail...

så gissa vem det är som är trött nu? ;o och jag hann inte frukosten idag så det får bli en macka eller vafan jag nu orkar .. antagligen en macka ( for your information )

Hoppas jag kommer hinna  träffa älskling nånting idag och att jag bara har att rida idag! Vill ha lite tid med honom känner jag! <3 miss you alredy honey :*

Ska ta och möta han nu på morgonen iaf! :D hihi fick sms :3
Okej nu ska jag ta och sitta och kollar bloggar och sånt!

Länka gärna eran blogg på detta inlägg så jag har lite att läsa nu på morgonen! :D
ni får ha en bra skoldag eller vafan ni nu har iaf... chiao.






haha bjuder på snyggbilder idag! xd



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback