Hälsa satan, vi hörs!

Fyfan vilken dag! :o har inte hunnit tagit mig tiden och satt mig ner och skriva lite t er :s

Började dagen med en busstur till skolan med älskling :* det är skönt att börja dagen så! :D
Sen har dagen gått i snigelfart fram och jag har varit så jävla trött så det var olidligt! -.-

Men nu när jag äntligen kommit hem och har min fina lilla Jonna med mig har jag blivit mer vaken typ <3
Har varit ut med hesten och fick typ damp för att han har adhd och msåte kuta hela jävla tiden -.- men blir fan trött i armarna! Men nu har jag dushat och känner mig riktigt fräsch B-)

Dagens outfit bestod av mjukisbyxor och en tjockiströja :>
Jonna försöker sova lite just nu och jag hoppas hon hinner sova lite iaf! Egentligen var det jag som sa att hon skulle försöka sussa lite så jag bäddade om henne lite fint och spelar musik, får se om jag lyckas! ;)

Önska mig lycka t! :p



bjuder på en brutalt läskig bild på mig ;$


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback