Godnatt alla läsare, jag har haft en helg full med kuliga saker! Hoppas ni har haft det lika bra! c:

Gud är så himla trött just nu så jag ska ta och gå och lägga mig nu, skriver mer om föreläsning jag var på idag imorrn! Kan säga att den handla om mat och hälsa, den var riktigt intressant och jag anteckna på totalt: 6 fukking sidor?!?!?! :o
haha duktigt gjort Emma! ^^


Har smörjt in mig med några produter från "Aloe Veras SonjaKit" ( som jag kallar det ) heter egentligen bara Sonja typ.
Så nu känner jag mig riktigt fräsch och hyn är så jävla mjuk och len och luktar mumma C: ska börja använda det nu oxå, få se om hyn vill förbättra sig lite? ;)
kul att veta lixom.. ;$

ey fiifään dör avlider snart! </3
Godnatt älsklingar, puuss :*



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback