dra och helvete med allt ihop, blir ju bara arg och besviken hela tiden! Vadfan kan få dig att tro om man bryter ett löfte men känner sig bra under tiden man bryter det kommer få mig att ta det som "ingen stor deal" ? så jävla lågt, jag skrattar medans jag gråter och nästan vill gå och göra nått korkat bara för att ha nått annat att tänka på men jag gör det inte för att jag vet att även fast jag gör det kommer tanken och problemet dyka upp sen igen. Så det är ingen idé.




Ursäka mitt damp utbrott men jag verkligen hatar situationen jag hamnat i och kommer ihåg hur bra humör jag var på tills då, hur allt kan gå från bra till piss på minst 3 min, och därefter utvecklas till mer och sen vill jag inte ens prata mer för att jag blir bara så jävla less på allting. Men jag får väl ta och göra nått åt det när jag känner att den är värd att ta ibland alla andra saker på min "onödiga saker lista". Ta en stol medans, det kan ta sin tid innan det händer ibland!







Men igår innan helvetet bröt loss var jag med min älskling och det är alltid lika bäst, älskar dich :*
Ska ta och vakna t mig lite nu sen ska jag ta och ge mamma lite sällskap in till stan, vi får höras!

chiao.


Vad har du på hjärtat
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ihih tack sweeti :D

åh tack för dittt stöd, och du tänker precis som jag,du har lixsom helt rätt, och jag kämpar oh kämpar oh när jag väl faller ihoop tänker jag att jag lever för min pappa, såå.. de ska nog gåbra :D

men tack så sjutk mycke för dina fina ord :D

2012-03-25 @ 15:05:23
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: Sofia

Har du ätit några våfflor idag? :D

2012-03-25 @ 15:08:56
URL: http://byfia.com
Postat av: Lina

Cool blogg:3

2012-03-25 @ 20:37:20
URL: http://thenameislina.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback