.

Blir orolig, förvränger allt, tror att folk ska lämna mig när som helst! Hatar mig själv mer än vad jag gjort på flera månader nu, känner mig dum, ful och äcklig. FAN FAN FAN! det ska inte behöva bli den där smällen mot marken igen, inga fler år av falsk lycka, jag är lycklig. Jag är lycklig på riktigt nu!




Nja dagen idag har sugit pung, jag har verkligen hållit tillbaka tårar hela kvällen, höll på att spricka när Anton skulle åka hem.. det var inte kul och jag har hållt mig sen när jag kom hem.. Saknar dig redan, men jag känner mig lite som i en annan värld mina tankar drömmer mig bort! Men det går väl över, hoppas jag!

Internprao sög, det var as drygt -.- och inget speciellt har hänt idag.. ska väl ta och lägga mig snart!
Pratar just nu lite med Anton(behövs), älskar dig! <3

okej har inget mer att tillägga, see yaa soon.








Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback