Dör av stress.... †

Har suttit och spelat Amnesia, nu när man har hela spelet! :D men fyfan jag vid vattnet :c var så jävla stressad men jag klarade skiten på 3:dje försöket efter att ha suttit och skrikit fitta, kuk, hora, bajs och massa mer ;p skakade as mycket i händerna och hjärta gick i 199 efter... det var inte kul ;s

Men nu sitter jag här med Ida, väntar på Anton ska komma.. men det verkar ta sin tid, tänk om han somnat där borta? haha.. surt för mig i såntfall! :c

Sitter och lyssnar på bra musik nu och försöker bara lugna ner mig.. JUSTJAH! Det gick föresten as bra för Anton på gymmet! Så stolt över han! <3

skriver mera sen, pusshej :*

EfORGS on Make A Gif, Animated Gifs




Ida goes peddo när vi skulle smilea lite inför kameran xd <3


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback