DÖÖÖ MÅNDAG -.-

Don't mistake kindness for weakness
Front and center for another ass kicking
Don't mistake survival for forgiveness
Front and center for another ass whoopin

I am the dog that forever bites back
Forever on attack watching my back...




Hatar detta skit ställe, alla gånger man ska komma hem och det första du ska göra är att ta skit och gnäll av andra, det har blivit en vana eller vafan det nu är.. men det går inte ens en timme innan dom är igång, dom gör mig på pisshumör och blir irriterrad för minsta lilla. Och nu börjar det gå ut över alla... asså döö, vill härifrån, vill inte bo kvar här. Trivs absolut inte en sekund längre, det här är en skithåla som bara fylls på.. fuck this shit säger jag bara -.-


Skitmåndag..
Dagen startade ganska trögt och på förmiddan var den fin, sen på slutet blev det drygt och så komma man hem och då blir allt åt helvete. Fyfan asså :c

Men sen kom älskling över och hämta upp mig och räddade mig typ! Underbara du <3
Men jag var inte riktigt på humör där heller men jag var iaf på MYCKET bättre humör, han gör allt så himla mycket bättre hela tiden, älskar dig! <3

känner mig fortf. på dåligt humör nu när jag sitter här inne på mitt äckliga rum omringad av massa dum huven' och aLSKFjhbsdvidosn  orkar inte, bara så jävla förbannad..

skit samma ska inte gnälla över allt här på denna sida... vi ses.





6lnA2x on Make A Gif, Animated Gifs

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback