"Don't put your life in someone's hands, they're bound to steal it away" - Three Days Grace

Fick för mig att leta upp den där låten, den visade Anton mig igår. Den är helt okej faktiskt, men inget jag lyssnar så :)

Jag har en sån jävla träningverk i ryggen och typ nån jävla sena på innerlåret sen igår när jag var med Anton till gymmet :s inte kul :c

Men fyfan vad duktig jag är direkt efter att jag hade ridit kom jag iväg ut och sprang 2,5 km :D nu känner jag mig duktig :3 iaf sen tog jag en dusch, fräsch tjej! ;*

Annars har jag varot med Anton hela tiden! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig älskling, älskar dig! ♥

Pratar med älskling just nu, asså ni förstår inte hur gullig han är. Han gör mig tårögd! :') tyvärr tänker jag inte visa nått eller så för att jag vill inte lägga ut allt för mycket men jag kan ta en liten del han skrev t mig: " Tror du på evig kärlek? Det gör jag ♥ & "Du är mitt liv nu, Emma Marie Gustavsson ♥"

VISST ÄR HAN UNDERBAR?!?!?!?!?!? ♥ förstår om ni är avundsjuka! :o
Men tyvärr, han är min,min,min,min!

Nu ska jag sitta här och läsa igenom allt vi har skrivit igen och typ hålla tillbaka glädjetårarna lite t :') vi ses alla mina fina små! Godnatt :*



we♥it bilder:











Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback