Dentan! <3

Anton tyckte det var en bra rubrik :*

Igår orkade jag inte skriva nånting så jag tar allt idag..

Igår kom Anton's pappa hit och åt mat med oss, det var trevligt :) Han är så himla söt :p

Sen gick jag och Anton in hit ( mitt rum ) och titta på nån Magnus Betner, han var riktigt awesome c:
Annars har vi väl mest myst massa, massa, massa! :*

Morgonen idag har varit seg och mysig :>

Anton lämnade mig för typ.. 30 min sen och nu väntar jag på att maten ska bli klar, mormor och morfar kom hit med mat idag så att'e... men jag kommer väl träffa Anton lite senare igen :p

Idag händer det väl inte så mycket, får väl se vad som kommer ;)
Ni får ha det bra! :* heddö.



bild från igår ;*



oxå från igår



haha fyfan vad snigga ;D

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback