Angels lie to keep control..

Sitter i mitt mörka rum och har precis växlat några ord med min älskling och nu har jag tagit upp en konversation med Adisa nuråå :) ska dunka lite mange här va, det är fint va, ni har väl hört den va? ;) den är azum ^^ <3


Har bara varit hemma och dött verkligen, först satt jag mig där ute i soffan som ni kan se på inlägget nedanför ↓

Och annars suttit här inne i rummet och bara varit deprimead för fyfan vad tråkigt jag är det! D:
Det ända jag har gjort idag var när jag gick ut med mamma och Kez lixom..

Hoppades på att bli frisk tills imorrn men.. neeej sån tur verkar jag iaf INTE ha D: fuck life </3

ni får alla ha det bra tilldess och bli inte sjuka som jag bara :C
Saknar min lille pöjk så jävla hårt och asså nej, det här är verkligen inte kul :c

iaf godnatt, ska försöka ta och blunda in mig och sova lite.. byebye <3










bjuder på den här... hoppas bara inte jag skrämde skiten ur er nu :$ puss&kram skumbanan, love u guys <3

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback