How does it feels like to burn in hell? Can you tell me please..

kör på gammal rubrik :)

iaf... idag kommer vi att dundra på med fettis saker och paket nu när Ida fyller och så :)

Anna och jag tog en runda ut i skogen med cykel och häst idag iaf ( jag på Gullis och hon cykel för er som inte fattade inte det ;)

Annars har vi typ bara fixat i ordning oss och mitt rum har jag tagit lite tid idag av för att göra fint :p
jaja nu är det gjort iaf och nu hoppas jag att det är långt kvar till nästa gång! :O

Anton kommer runt 6 och då vet jag inte vad vi hittar på men det blir fler inlägg vet jag iaf! :)
Haha jag fick typ damp och började fota lite av nån konstig anledning :D så lite bilder kommer oxå! :3

nu får det räcka med från webben!

Ses och hörs, puss :*

















porr ..







mother fuck'a



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback