ÅH HERRE MIN GE ALLTSÅ! :D MIN KLÄNNING ÄR BESTÄÄLLD :3

ahahhah nu har jag beställt den där klännigen äntligen, det stog att den inte skulle komma ut nå mer storlekar först :c men sen helt plötsligt när jag skulle visa Anna att det var den jag ville ha och aldrig skulle komma tillbaka... DÅ finns den just i MIN storlek ENDAST och det tog inte många sekunder förns jag tjata sönder mamma så nu är den beställd. ¨

Jag har ju seriöst en historia med den här klänningen, fast nu är den min :3 min,min,min!
Behöver jag kanske bara hitta ett par shyssta skor för dom jag hade förra året var as svårt att hinna ikapp med! :s

Ska ta en sista dag hemma förhoppningvis och imorrn bär det av mot skolan och mysa sönder med Anton i bussen! :*
saknar människan nått så grymt asså :/

BB snart råå och sen blire skype med Anna på lektioner för att hålla mig sällskap! Love u :D
uppdaterar mer sen! heddö! <3



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback