Would somebody hear me if I scream, scream behind these castle walls?

Jaha... hade ju tänkt åkt in till stan idag men fick dissen, NÅN SOM VILL TRÄFFAS EN LITEN STUND SÅ ÄR JAG HELT PÅ! LINGLING ;*
Har vaknat nu och älskling har stuckit tillbaka till da dator, och jag själv har jag iaf gjort nått vettigt ;) ved, för det är vad jag kan åsta komma. Har iaf planer för vad jag ska göra OM jag inte kommer in till stan: 1. Rita-timme 2. Baka lite
3. Rida 4. eh... sova lite? 5. fuck this shit... :C

ÅHH jag kommer dö, tråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråktråk! Får försöka ta en dag med gänget och hitta på nått, kontakta mig? Okej nuu ska jag gå och rita lite i tidsfördriv. hejdå.

fett fina kespsar dom fick med sig hem från det där stället ;D bjuder på den


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback