When I look into your eyes, is like watching the night skies.

idag har det inte hänt mycket, har suttit och spelat maaassa gitarr och massa redigerande ;) haha men nu är min cover uppe och kommentera och tyck till gärna! :)

Har tagit mig ut på tjockisen idag oxå och fyfan, det var lixom bättre och trava än att skritta så jag fick kombinera min planerade skritt-tur ;) stackar'N snart kommer väl bebbo och idag ska han äntligen vara här med miig! Yey :D haha haft så tråkigt nu när jag även haft ont i ryggen! :o

haha nu blire musik jag tycker om innan han kommer, busigt av mig ;)
Nej nu blire nog musik och lite fb och bloggar, chiao! :*

Vi är maffian in da seeeeng! Kisse, brursaa' och MOI!


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback