Världen är inte ful, det är bara vi idioter som förstör den...

gammal rubrik!

En helt onödig dag idag och det har inte hänt mer än att vi städat ur skåpen och flyttat till ett annat klassrum! DET SKABBIGASTE PÅ HELA SKOLAN D: biologirummet, fml....

Har tittat på 8:ornas filmer och vissa var väl bra haha asså... vad fan vilka var ju tragiska? x)
Gick med Anna och Adisa, skrattade tills vi grät och bara hade allmänt trevligt. Var med mamma i stan och var på Titt-in i fukking mer än en timme tror jag, hon har seriösa problem när det gäller att välja kläder, haha herregud! ;)

Ska iväg snart till Köping men sitter just nu med min otroligt osociala pojkvän haha inte kul! ;*

Nu ska jag spendera lite tid med han ist, chiao! <3







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback