Somewhere over the rainbow Skies are blue, And the dreams that you dare to dream. Really do come true.

Ja ni, Riga var verkligen hur fint som helst absout inte som Sverige! :o haha skulle gärna vilja åka dit igen lite längre då, men inte för länge bara ;)

Jag har hunnit med massa, dansat, verkligen varit lite med en liten del av familjen iaf, druckit massa mums saker, ätit gott och bara haft det chill. Dom dagarna vi skulle dit och när vi var där var riktigt nice, fint väder och varmt! Haha synd bara om dom som skulle vara i Stockholm när vi skulle hem, skyfall or whaat? haha jävlar vad det öste då! Haha som den "tönt" jag är så var jag fullt fokuserad på försöka hitta Annica och Marcelo påväg dit och hem, haha ÅÅHH vill verkligen träffa dom D: men det är ju ganska omöjligt eftersom jag bor flera mil bort och en lite människa dom aldrig skulle märka av, Arboga lixom ( where all your dreams can become true! ) eller?.....

Igår jag iaf hem och jag kan säga att det var gott med lite riktig mat för en gångs skull! Haha mamma vad man käka :p
Anton kom strax efter att jag kommit hem och vi myste hela dagen! :) Åkte hem till han och snackade lite med hans syster och pappa, berättade om våran lilla tripp och tittade på tv. Sen åkte hans syster och hans pappa vet jag inte vart han tog vägen men iaf... då satt jag och Anton kvar och bara myste med en riktigt bra film med "50 cent" som huvudperson. Filmen hette: setup, bra filmtips!

Vet inte vad jag ska skriva för att då kommer det bli för långt ( vilket det redan är ) så ni får nöja er med en video och maassa bilder! ;) kyss <3




















Jim kan inte bli fin på kort, om ni inte visste det!














mina bilder är ganska dåliga men det får ni ta :s






















otroligt god frukost måste jag tilllägga! :)








lagom med lyftkranar? ;)


orka rotera?


























konstiga bänkar eller vad säger ni? ;)








haha, sånna här glass-stånd var överallt. Och ingen var lixom "engagerad" ;)


så här man ju oxå göra på en lördag i Riga..














Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback