Ny design uppe! :)

Kände att det var dags eller vad säger ni? Tillfällig header och jag vet inte om jag kanske kommer fixa nått mer på den sen, men man kan säga att designen är "tillfällig" tills dess får ni stå ut med den här ;)
 
Idag har jag mest suttit här, det tog tid gott folk ska jag säga! Snackat med Anna, hon ville oxå ha hjälp med sin så det är ju positivt att folk frågar! :D Pappa och jag var en sväng förbi Ikea idag, blev växter och massa tallrikar xd
Ät precis en Subway macka och ska fortsätta se om jag vill ändra nå mer på min blogg!
 
Imorrn kanske jag hänger med pappa och ska fixa en sak i 3-4 timmar, yey.....
men lite money skadar ju inte? ;) Vi får se, nu ska jag ta mig ann Anna's blogg, chiao! :*
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback