How long, how long must we sing this song?

En dag inser du vilket svin du är, en dag kommer du skämmas över dina försök att bli nån. Du föddes bortglömd i den tidlösa och falska värld du valt att leva i.



Sitter just nu hemma efter en natt hemma med älskling! Har varit ut med hunden och ska snart ut och rida! :)
Ganska härligt väder ändå haha men jag sitter inne i vilket fall!

Gud vad länge sen jag fick ta och rita lite? Herregud, måste ta och göra det idag tror jag! Eftersom Anton ska ha Danne hemma hos sig till Söndag så får jag ta och vara fantasi full, men jag föddes utan det och har alltid varit fantasi lös!
Sunday Bloody Sunday går på repeat hela timmar nu och jag har spelat gitarr för att glömma tänka, men så fort jag tänker kommer dom tillbaka! Det här funkar inte, måste göra nått vettigt nu! Hejdå <3





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback