Give me a minute and I'll change your mind. Give me a bullet and I'll change your life.

Ligger just nu i mitt nystädade rum, så duktig som jag är :3 tvättar lite kläder och sånt inför imorrn när jag kliver på båten och glider iväg till Riga! :) Får se om det finns nått sevärt? hmm... är hemma på Söndag igen och nån dag den veckan kommer väl jag och Anton åka ner till Liseberg och coola oss lite, har lovat honom att åka uppsvinget ist. för Atmosfear eftersom jag är dödsrädd för allt med så höga höjder, det kan ju lixom vara lagom högt och inte så man får svindel av det? suck.. vad har jag gjort mot mig själv?!?!? haha nej men det ska nog gå bra ;)

Idag kommer mammas team från Forever komma så då får jag chilla inne på rummet ett tag och sen kommer Anton och sover med mig sista dagen inna jag åker iväg! Åker nån gång vid 11.30 tror jag? Så ni får tidsinställt då! ;p

Nu drar jag mig utåt och går med tjokisgänget: mamma, jag och vovven!

Have a good fukking Thursday now, motherfuck'aa!


Mitt hår är åt helvete bara för att jag inte plattat det sen avslutningen! :o


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback