Alla har en plats, allting har en mening..

Hej alla, nu har jag fan biffat lite ;) Hängde med Anton och Nathawoud ( eller hur du nu stavas ) till gymmet och sprang först lite, sen hängde jag på att ta vikter och även fast jag inte har det nu kommer jag ha väärldens träningsvärk i armarna imorrn, börjar nästan gråta nu när jag tänker på det :C haha nej men kommer knappt kunna röra mig!
 
Men det var kul, fick skjuts hem oxå för att jag glömde att jag skulle passa Hugo idag, ups? :s haha men nu är jag hemma och jag tittar på Lejonkungen med Hugo som är typ hel vild, herregud! :o
 
Får se när Anton kommer sen, han får komma när han duschat ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback