You're holding in your hands the two halves of my heart

hej, sitter just nu i Anton's hus och skriver lite, hejhej.
Igår hände in te så mycket hade hafty en skit natt innan och hade feber så jag fick inte göra så mycket mer än att sitta still eller hjälpa till med saker! Hahah var så trött så det tog mig inte många sekunder att somna igår! ;)
 
Har börja drömt varje natt nu, konstiga och bra drömmar, bra det iaf! Ah ska snart ner och hjälpa till och sortera fler kräftor! Så duktig, ett bra långt steg för att vara rädd för alla havs och sjövarelser! Guld stjärna till mig! ^_^
 
Nej nu ska jag borsta tänderna och sen ta mig utåt, rida idag? JAAAA
haha ha det! :)
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback