We're all in the same boat, staying afloat for the moment.

Tjaa, har varit och grattat farfar nu, himla mysigt och blev en bra film på 6:an oxå så det blev lite chill i soffan oxå! Åkte förbi Ikea och vidare till Ann-Sofie, vart lite battle mellan Victor och mig på Guitar Hero och sen ett 20 min prat med älskling, saknar dig jätte mycket ponken! ♥
 
Ska ta oss imorrn och planera för att åka till Naturhistoriska Museet! :D Har aldrig varit där så det ska bli nice! Pappa, jag, Victor, Ann-Sofie och hennes barn blire! :)
 
Bjuder på en fin bild innan jag slutar skriva ;*
 
DUUUUCKFAAAAIIICEEE! ;)
 
 
psst... håll utkik för imorgon kommer en ny låt igen :)

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback