Just tell me baby, you won't leave me.

Igår natt gick nog allt lite fel men det får man leva med. Hade filmkväll hos Jonna med hennes Anton och min Anton, gick ner på stan och åt. Chilla runt på stan och hade allmänt trevligt. Kom hem och tittade på massa filmer, inte för att jag var koncentrad men ;)
 
Det var en riktigt trevlig kväll med lite känslor och kaos. Vakande upp idag och började göra mig iordning för att komma iväg till V-ås, gick med Jonna ner till stan och träffa Hosse och Hannes. Satt oss inne på en pizzeria och gick vidare till Ica för att ta skydd mot regnet och jag fick träffa min pöjk :D Träffade Anna och drog iväg till V-ås har spelat massa Guitar Hero nu och bara chillar. Bra måndag.
 
Nu blev det ett långt inlägg, jaja! :)
 
 
Bjuder som fan nu :$
 
 
 

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback