I'm supposed to be the soldier who never blows his composure. Even though I hold the weight of the whole world on my shoulders

"Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down..."
 


Inatt har varit förjävlig, bara så ni vet.
 
Vaknade och tog farväl till älskling, han skulle in och träna med Hampus idag. Fint väder och varmt, ska snart ta mig och rida! Runt 3 där kommer väl min lilla pluttis tillbaka ♥ :*
 
Vet inte vad som händer idag och jag kommer nog bara glida runt här ute på landet ;) Föresten!....
Nån mer som ska på Power meet i helgen? Hah, blir en pappa helg där så ring gärna om ni ska dit, träffas vafan! :D
 
Btw, Eminem har blivit en del av mitt liv nu för tiden, hans texter och musik fyller upp en del av allting och det lyfter upp mig. Han är underbar! ♥
 
 
 

Vad har du på hjärtat
Postat av: ronja

OMG emma ja vill träffa diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!!!

2012-07-04 @ 14:41:54
URL: http://rronjamolly.blogg.se

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback