I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon.

Ligger i sängen och har precis fått bort massa smärtor i magen, jag vet inte vad jag gör för fel. Min motivation till att springa lixom tappar mening om jag hela tiden ska behöva stå ut med det här. Dagar rinner förbi och jag blir mer rädd för att person ska glömma mig, jag är fast. Fast här. Och snart måste jag nog påminna och ringa alla om vem jag är och vad jag heter om folk ska kunna känna igen mig. Jag tappar bort allt för många gånger och blir allt för ofta arg, jag vet inte vad som händer. Men jag vet att nått är på gång.
 


Idag har inte hänt så mycket, kom hem vid 2. Kom ut och sprang och sen bara pratat med Jonna mesta dels!
Ska till Anton sen och ja, vet inte vad som händer. Imorrn är det 5 månader för oss, ska försöka komma in till stan och bowla eller nått, haha vi får se <3
 
Snart- Rida med Elin
 
 
 
 
fett söt bild på Chilli jag hitta! :*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback