You don't have to love me, just let me know that you'll never leave me ♥



(we
♥it)

Jag vet inte vad att tänka, vad att lyssna efter, sträva efter för den delen! Men jag drömmer...konstant! Hela tiden om hur det kommer bli bättre, nån dag. Den långa tiden av väntan och orolighet för att det inte kommer hända är olidlig! Jag försöker hålla mig för gråt när jag ser mina käraste må dåligt, är det mitt fel? Jag tror att jag kanske har inverkan, men jag är bara ute efter frihet och gå min egna väg! Fast jag börjar i fel ände. Jag kanske skulle försöka att hitta vägen innan jag bråkar om att gå den.....



Tja allihuuupa! c:

Är det nån här som sett human centipede 2 än?! :o jag såg den igår och fyfan, den är brutalt sjuk och äcklig :s

Jag tror det var den äckligaste jag sett iaf! Ni får ta och se den, men den är inte t för känsliga magar!!!!

Suck inget liv :s och det är EPT kanske ska ta och sätta igång med lite matte eller nått! Har diagnos snart och jag kan inte det tror jag :S  som tur hade dom flyttat den t nästa vecka och inte idag som det var från början, men det är ju vad dom säger så... hoppas på deras ord! :p

nej nu får det räcka för detta inlägg och så gör jag nån mer sen! :) vi höres :*

jag lägger in lite "before I die"

































Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback