Tavlan √

ojoj, idag blev inte som man tänkte sig! Menmen :3

Det började med att vi åkte ner t Willys och handlade det som skulle och så!
haha sen var det ju meningen att vi skulle ner t stan och fika men det vart ju inte av nej.. ist KÖRDE vi t ett café och satt oss ett litet tag.

Jag vette fan vad jag tog men jag tröck i mig hela iaf :D men efter asså fyfan! ;c då mådde jag illa och den där drickan var riktigt god oxå! Värd att prova om ni inte gjort det! c: ( miniMER- hallon och passionfrukt, utan tilsatt socker )

Åkte hem och satte oss ner en stund när jag helt random kommer på att det var läge att byta profilbild på fb så det tog jag allt och gjorde! :p

Sen tog jag allt och satt upp min förbannade tavla jag gjorde förra året som vi sa båda 2 vi skulle sätta upp när vi skulle flytta hit och nu ÄNTLIGEN är den uppe och i samma veva satt vi upp min flagga oxå ^_^ så nu är det riktigt niceigt på min sida :D

ska ta mig och träna snart oxå, jag börjar bli för lat osv! :c
men jag ska sitta kvar en stund t och lyssna vidare på min lista och just nu är det Marilyn Manson som spelas ifrån datorns högtalare! c: fewt nice :*

BTW! alla ni som använder Picnik ska nu se detta!!! eller läsa menar jag x)
ända fram t april får man använda exakt alla deras effekter och sånt :D fan för att dom ska stänga ner och så men ja.. ALLA saker dom har inklusive premium sakerna menar jag då! :)

men varför i hela helvete ska dom ta bort sidan?!?!?! det är ju där jag håller t och gör mina bilder ju :c dom kan ta sig... </3









för jag orkar inte lägga upp en var för sig :p



(min fb profilbild)

vi ses alla fina :* PUSS!



Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

ahhaa jaaa höll på dö när jag såg den! x) gummis <3

2012-01-21 @ 19:59:27
URL: http://rronjamolly.blogg.se/
Postat av: Michelle

hur kan du vara så sjukt vacker?! :O

2012-01-31 @ 00:24:09
URL: http://michellelassila.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback