Lika väl som man ska inte ta mer än man ger, ska man inte ge mer än vad andra tar...

Idag sitter jag och är fett med tyst, jag har blivit hes på högnivå och vill man höra hur jag låter kan man gå in på Jonnas blogg för då pratar jag lite iaf :) Haha så himla cp.. Men vad ska man göra? :c

Och idag ska man få vara helt forever alone och ligga och dö hemma för att mamma tycker jag ska ta det lite lugnt iaf!

Och så ska jag försöka äta lite glass och dricka te på 30 liter! :s
Hoppas jag inte tappar hela rösten bara, då kommer jag få panik :'c

Dagen igår blev Harry Potter hos Anton! c: fett med chill och jag trodde jag hade lärt mig att Voldemort heter Voldermort men ändå säger jag Voldmir! :S Men nu tror jag jag kan :D

Hoppas det ^^

Nu ska jag snart Engelska osv..

Jag kommer antagligen skrämma skiten ur Simon oxå :c men jag får träffa han och jag SKA krama han en sista gång! <3 Good Times!


Ni får ta det fortsatt awesome ^_^ Fuck off tillsdess! :*

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback