Lights will guide you home.. †



Texten är Fix You- Coldplay

Det är av dom finaste låtarna jag har! <3 Och den betyder mycket, för den stämmer in ofta på många punkter när nått fel hänt.. och den ger även hopp t mig, av nån konstig anledning..

****************************************************************************

Jag är nog inte den ända inte som tänker vid det tillfället. Men som jag ser ut på understa bilden.. så långt skulle jag kunna gå för att bli smalare. Jag känner till och med att jag inte vill bada, för jag skäms över mig och min kropp.. That sucks! :c Och jag kämpar på! Men nu blir jag snart galen, jag kommer på mig själv med att jag kanske äta... men tänker: " Det är nog bättre om jag inte äter, annars kommer ju inte hända "

Jag är hungrig men tvingar mig själv att inte äta! Jag vill intee alls egentligen! Säger jag inte är hungrig. att jag är supermätt men dom tvingar mig.. det retar mig.. men jag vet oxå att dom gör det för att jag måste äta. JAG HATAR MAT! Alla äter och gör som dom vill.. som man egentligen ska göra ( nästintill ) men inte jag! Jag kan inte ..jag blir rädd att det ska påverka. Inget hjälper heller, det gör ont.. men det händer ju nått!

Vad fan ska man göra i såna här sitautioner som man kämpat med från 4:an och hittills?!

tack för mig...


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback