Kvällen får bli hemma hos nån annan! :-)




hehe kanske bild i repris för vissa men jaja!

Dagen idag var egentligen planerad så jag skulle ut och gå 5km med pappa och Victor, men eftersom jag INTE är en morgonmänniska struntade jag i det, vilket även Victor gjorde! Så pappa fick gå själv :3

Ist satt jag och gjorde lite bilder och slängde sedan en efter en, duschade och spelade lite Guitar Hero! Vilket var jävlit länge sen :o men kul var det!! :p

Anna och Jonna blev dom sociala idag och jag själv den som inte kunde fokusera på vad dom sa.. men jag var i egna tankar, tankar som nu inte riktigt finns längre.. för jag kommer inte ihåg en ens!

Men nu sitter jag iaf och chillar hemma hos Ann-Sofie och ska äta hemlagad Pizza och ha det trevligt antar jag! Och som tur var hade hon internet så man hade nått att göra medans maten lagas! :p

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll allesammans :D





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback