Kärlek kan spelas av väldigt fula kort... men dom som vänder på dom är fulare.

tTDW5K on Make A Gif, Animated Gifs

Eyyy watch Emma's panties, WITH FLOWERS, they're EVERYWHERE :'D
//Jonna, som fortfarande läser hennes blogg, från hennes blogg, yeah


Hahah Jonna lilla gmn vad du är rolig ibland! ( Kan vi säga för din skull ;*
"Det är inte roligt, det är sant." //Jonna

Dagar lixom inte flyger förbi längre och det stör mig! Jag tycker allt att evigheter, kan tiden lixom bara sakta ner och försöka lugna dig på nått sätt eller?! För det skulle inte förvåna mig om det var så, men det hjälper iaf inte... så mycket känner/ vet jag.



Hehe som oftast vanliga och tråkiga inlägg ska jag ta och berätta att min skoldag inte var alls kul och som sagt det tar hundra år alltihopa..

Höjdpunkten blev att jag fick 6 kex :D tack Ronnish ^_^

Annars har dagen degat fram. Och jag har precis börjat lyssna noga och fick höra att jag har en klocka över mig, för det tickar.. neråt?

Känns nästan som min egna :o

Jag avslutar med att säga att jag hatar mitt liv för jag har inga pengar på mobilen, jag är hungrig, och jag har inte ätit godis på snart ett år ( <- fast det var ironiskt //Jonna) och är typ väldigt sugen :s

nej inte sluta så gnällande! jag avslutar med en bild på mig från idag och säger: ÄT ER  INTE TJOCKA PÅ CORNFLAKES NU BARN! ehh.... ja... hejdå! c:





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback