Jag ska ta dig! ♥

We are the nobodies
Wanna be Somebodies
We're dead,
We know just who we are



When it's black

Take a little time to hold yourself
Take a little time to feel around before it's gone

You won't let go but you still keep on falling down
Remember how you save me now from all of my wrongs





hihi hej alla söta läsare! :*

idag är det äntligen söndag och jag längtar faktiskt tillbaka hem ♥ inte t familjen, men hem!
vet inte när jag kommer åka härifrån men det kommer väl vara nån gång efter 2 och är hemma innan 5 iaf! c: där imellan brukar det iaf vara! ♥

och helt random har hela min hästlust bara försvunnit, inte att ha häst och ta hand om den utan just att rida den! :o helt sjukt men faktiskt..

och för att det är så himla bra att vara mig har jag fått träningsverk i ass'et oxå -.- yey to be me...

men jag ska börja komma igång sa jag så det är det ju bara att börja på direkten! c:
fast duschen efter gick hem! ♥ det var rikigt herligt att få duscha efter att ha gjort nått som man inte gjort på länge! asså jag var ju typ stolt över mig själv som bara helt plötsligt står där och tränar! :o haha jag har ju blivit så himla lat xd

hoppas dagen gick hem för alla, jag har haft det riktigt bra! :) kommer ta ett tag nu innan jag kommer tillbaka hit :c kommer sakna min lilla sötis ( pappa ) </3

okej nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.. så jag ger mig nu!
Puss och kram tills nästa gång! :*

hihi hittade en gammalbild på bild på mig som jag bara redigerade lite och så men... det VAR hur man såg ut förr tiden! :$


haha så jävla ful x'd

Vad har du på hjärtat
Postat av: Ronja Byström

Visst är du! <3

2012-01-22 @ 13:39:20
URL: http://rronjamolly.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback