Jag ger upp med skit dagarna! ;)

Hej alla mina läsare som fortf. läser efter ett uppehåll för att jag inte orkat och inte haft internet! :s
ehehehe... tja ^^

Min dag på nyår vart lyckad :D trevligt folk och massa awesomeness! B-) sköt och drack massa gott som energidricka och nån as god läsk som såg ut som champange men var röd och smaka jordgubb ^_^ mumsit värre ;)

Och massa dagar har jag varit hemma och dött, senare på kvällen gått och mött Anton och spelat lite Amneisa :) int eflr att jag kan och satt och hade hjärtslag på 130 så ja... och fick hjälp hela tiden.. men jag kan! ( öööh ) ^^

Jag har försökt komma in t stan och träffat älskling :* men jag är så dålig så jag sabbade 2 gånger! :s men idag kom jag iväg :D och om jag sakant honom? ;o

börjar att man kommer dit och väcker han lite smidigt typ.. :p och senare träffa lite andra som: Bruno, Yazzeh och Elias :) lite stelt men jag tyckte ändå det var trevligt!

Egentligen skulle lite fler kommit men.. jag var ju inte där så länge så :< kanske blir fler gånger! ^_^


Asså mitt lov får nog stå lite orört för jag orkar inte skriva ner allt -.- inte för att det hänt så mycket men iaf!



Jag börjar bli förvirrad, inget verkar funka längre! Och jag är helt ute och cyklar... fattar inget längre :s så jag undviker kontakt. Men inte från mina bästa! <3 Relationen t familjen har druknat, men ingen orkar simma upp.. jag väntar på hjälp från nån.. men det ska man inte! Det kommer inte hända börjar lära mig. Och just nu undviker jag dom ist! För jag orkar inte ta diskutionen -.- och jag gör fel hela tiden, det går ut över andra.. men jag känner mig inlåst, jag vill ut. Men det är straff, och jag kan ta dom så länge andra inte drabbas.. och jag själv går på djupare vatten, mitt självförtroende på botten.. varför ska det vara så svårt att gilla sig själv?! Iaf lite, men nej! Inte ens det :s jag förlorar på inget känns det som...( kul känsla )







Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback