Finns mitt AIDS barn! <3

Du vet vart jag finns om du vill prata Anton, alltid <3

Stackar'N  haha egentligen var det så att han råka somna med den ifamnen och då råkade han bli hungrig mitt i sömnen och då var det "haitam" som blev lunch.. :S men det är okej, alla äter sina djur ibland...... nej men det är Anton.. det är okej.. <3

Idag kommer min mormor och morfar komma på besök och det var så himla länge sen! :s men det ska bli kul, men jag komma behöva stanna hemma hela dagen, Gulliver ska få sin motion osv..

ska väl försöka träna lite och göra nått vettigt med kroppen! Vill bli smaaal! :o

Idag kör jag på en "mer normal look" och med det menas inget smink och nästan knappt plattat hår! :) mitt hår kan ju gärna bli lite mindre slitet! ;O





jag försökte spela in en låt igår men jag ska försöka på ett annat sätt nu och se om det kan bli bättre  ljud osv.. <3

yeah, nu vet jag inte vad att berätta men iaf att jag ÄGER på tetris :3 okej, nu jävlar!!!!


hejdå.

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback