and I know how to save i life †

Hej alla läsare igår hade jag verkligen ingen blogglust och ingen tid typ :s men nu när jag sitter ensam igen kan jag ta mig tiden att blogga lite :3 Min vecka har varit vimmsig och jag har varit så himla trött :S men jag har mina små orsaker och jag skiter i vilket, trött är jag även om jag sover 12 timmar har jag börjat fatta! Så shit the same typ..

anyway.. hela denna vecka kommer nog bli lite som den är just nu och jag fattar inte hur allting helt plötsligt bara blir så mycket mer än vad det varit innan?! jag fattar ingenting nu för tiden xd

Men jag börjar komma åt rätt håll, jag känner mig lycklig just nu och tycker ändå att livet går att stå ut med! :) det är en fin känsla ändå! :D

Jag har tyvärr ingen bild att bjuda på idag, för jag ser ut som spö och jag har inte orkart gjort nått åt det, är det än lagligt att se ut som jag gör just nu... haha snacka om att jag förolämpar människans sida med mitt utseénde just nu xd <3



(we♥it)

Vad har du på hjärtat
Postat av: Michelle (:

Grymt fin bild! :O

2012-01-26 @ 09:57:49
URL: http://michellelassila.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback