You should never say never †

Hej alla mina småttisar! :D

hoppas allt är bra med er ochså..

igår hände Jonnaboii med mig hem och jag tog mig utåt och red medans Jonna var inne och gjorde nånting, haha jag har faktiskt ingen aning x)

sen gick vi till min pöjk ♥

ja juste.. ni vet ju inte att jag har fått världens finaste! :*

Anton Johansson ♥



och jag vettefan varför dom där bilderna valdes :S men om vi läser texten förstår ni! c:

Älskar dig Anton! :*


Dagen idag ser ganska lovande ut, godisförbud upphör! :D :D :D jag får 1000 kr och det blir chillpill i V-ås.

Egentligen vill jag stanna här med älskling :c

jag funderar på att ha min klänning jag hade förra året i år igen men jag vet inte, annars tänkte jag ha dom där 1000kr t en ny klänning! c: <3

Vad tycker ni?

 

What do you think?

 

 

Idag blir det mycket bilder, den här tröjan är fan typ 2 år och det var typ ett år sen jag hade på mig den, fuck yeah.

 

 

 

 





Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback