Början på mitt sportlov.. †

OM ALLMÄNT DIG
Hur gammal är du? -  snart 14
Hur lång är du? -  162
Har du några piercingar/tatueringar? öronen
Vilken skola går du på? - Gäddgårdsskolan
Vad vill du bli när du blir äldre? - Hollywood fru xd haha vette' fan
Är du singel? - Nej
Har du syskon? - Ja.
Vart bor du? - Arboga, V-ås
Är du nöjd med dig själv? - ........
Vad tror du andra får för intryck av dig? -  Glad, kanske ganska tyst? O.o
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Spagetti och köttfärsås
Din naturliga hårfärg? - Mörkblond.

-SENASTE-
Som ringde dig? - Mamma
Som smsa dig? - Anton ♥
Som du smsa? - Anton

Som du kramade? - Jonna c:
Som du kysste? - Anton ;*
Som du slog? - Väggen :p
Som slog dig? - du, inte en aning :S
Som du dela dricka med? - Me, my self and I

-KÄRLEK-
Har du pojkvän? - Yes
Hur många gånger har du varit kär? - typ 3-4
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Yes..
Är du romantisk? - Finns ingen mer romantisk ;*
Kärlek vs sex? - Kärlek ?

Ditt längsta förhållande? - No idea
Vad faller du för hos killar? - Ögonen, hur den är/personligheten.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja?
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Älskar dig mer än vad du anar och får jag ingen puss eller? ;)

-ANVÄNDER DU..-
Deodorant? - Nej, jag luktar gott ändå.. klart jag gör? ;o
Parfym? - OH YES.
Kjolar? - typ en gång var annat år
Klänningar? - Ja.
Hoodtröjor? - Ja
Hårmousse? - Nej.
Hårspray? - Ja
Klackskor? - Händer väl :)
Body spray? - nej.
Rouge? - nej.
Foundation? - ne.
Ringar? - ibland.
Mössa? - Ja
Hårband? - nej.
Nagellack? -  oj, inte ofta ;S

-SANNINGAR OM DIG / DÅLIGHETER-
Har du druckit så mycket att du spytt? - nope
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - kanske..
Har du strulat med en främling? - nej
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej.
Har du tagit en väns pojkvän? - nej?!
Har du hotat någon? - Ja?
Har du mobbat någon? - .....

-VEM/VILKA-
Är din bästavän? - Jonna

Saknar du? - Anton!
Vill du träffa just nu? - Anton.
Stör du dig på? - Fjortisar.
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Ida ( har SO sj? )
Vem puffade dig senaste på facebook? - typ 5 olika, orkar inte rabbla upp -.-

Vem skrev du senaste med på msn? - Wait, måste bara logga in där igen efter typ 1-1,5 år

Vem kommer du träffa imorgon? - Vet inte, Anton tror jag :D
Vem har du inte träffat på länge? - Många.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Anton och Jonna.
Festar mest av dina vänner? -
Är snyggast i klassen? -  men hallå alla är ju fina på sitt sätt?
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - oj, vet inte.
Skulle du vilja se ut som? - typ Malin Andersson eller Epicwaste eller nå, finns säkert många fler :)

-JA/NEJ FRÅGOR-

Är du helsvensk? - Ja, eller va?
Är du glad just nu? - nej, fuck life typ. Eller jo ganska :)
Har du en hund? - Ja, en tjockis hund.
Har du en katt? - Ja.
Har du varit utomlands nångång? - yes.
Är du blyg? - beror på.
Ska du ta körkort? - ja?
Ska du tatuera dig/pierca dig? - hell yeah I will!
Har du en egen dator? - Ja :3
Är dina föräldrar skilda? - ja
Mår du bra just nu? - Jadå :D

 

bild på mig och min blinda kamera..

 


Vad har du på hjärtat
Postat av: Malin

Nej men gud! :D fan vad chockad jag blev när du skrev att du vill se ut som mig! Vilken komplimang, jag dör :D Tack så hemskt mycket, du är ju vrålsnygg du också!!! :D

2012-02-24 @ 16:39:55
URL: http://blondinmalla.blogg.se/

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback