SNART SPORTLOV!

And I need you
And I miss you
And now I wonder
If I could fall
Into the sky
Do you think time
Would pass me by
'Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you, tonight -
Vanessa Carlton, A Thousand miles



Jag hann bli klar med min SO :D
fan vad skönt och har tillochmed gjort lite mer på vissa länder, asså det är en sån jävla lättnad! :3

Ska väl mest umgås med Anton och vänner, rida så mycket jag hinner och orkar! :)

Idag har jag vaknat sådär igen... jag har börjat vakna en timme innan jag egentligen ska, det är skit jobbigt :s hoppas det ger snart för idag var inte alls kul, jag var spyfärdig och mådde piss och var as trött :c

det måste få ett slut! :o

Idag ska jag ta mig hem sen och ut på en lika härligt ridtur som jag hade igår tänkte jag! :) det var as skönt att komma ut och han var as duktig, förutom när han drog i väg med mig. Det gick farligt fort! fan trodde vi skulle gå om kull :p

jaja, snart är dagen slut och sportlovet börjar och jag ska ha det as skönt osvosv..

ha det bra till dess :*


haha så jävla söt! :D



Smex på svenskan ..

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback