Next up: Ringaren i Notre-Dame ( jag är bara cool som vågar säga att jag tittar på sånt här äkta, okej? )

Ojoj idag har varit en händelse fylld dag oxå faktiskt C:
Först var vi ju som sagt iväg och klättra och så med Ann-Sofie och hennes barn oxå... det gick faktiskt riktigt bra och jag var ganska hyffsad påre! :)

Jag var så jävla pro så jag fick säkra pappa x) ( vara den som håller han vid liv när han ska ner sen/ virar ner han )
kändes coolt att man kunde stå där och hålla en annans vikt så där! :p

Och klättra gjorde vi, jag är lite öm i axlar och nacke så nått har det väl tagit ändå ;)
kanske kan få lite massge av nån om jag har tur ^_^

Men iaf.. sen gick vi därifrån t Hong Kong ( restaurang ) och åt Kinamat, var så länge sen nu.. och fyfan vad gott det var :>

Sen hängde vi med Ann-Sofie och dom hem t henne, där bakade vi kladdkaka, spela yatzy och chillade lite vid datan hann jag med oxå xd men det var trevligt.
kom hem och satt mig här en stund och tog en dusch, vilket var as skönt. FUCK YEAH

Video på hur det gick när jag klättra kommer imorrn! :p

Nu ska jag förflytta mig lite i sängen och slänga i filmen: Ringaren i Notre-Dame :*
så jävla länge sen jag såg den! :o

Jaja hej så länge! <3



Just nu tittar jag ju bara på en men... asså det är så jävla najs att vi har den, TILLOCHMED 2:AN JU LIXOM! :D

Love it ^^

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback