Jag avlider ( INTE på ett bra sätt )

Nej fyfan, idag har mitt liv gått ikras jag mår piss och har nästan svimmat av..

Vid maten.. jo gissa vem som kommer och sätter sig brevid mig?! Jo Lennart, Lennart.. jag trodde jag skulle ta livet av mig, Fyfan vad rädd jag var och asså fyfan!!!! okej, hejdå världen, Sverige, skolan, familjen osvosv. Jag fick en hjärtattack och dog.




Ah tja jag fick typ lite extra liv för att kunna skriva klart om hela dagen och så :p

nja inte så mycket har hänt med jag blev lättad över att jag kunde engelskan jag inte ens visste vi hade ;s men det gick ju bra så jag klarar mig väl c: franskan gick väl oxå bra och nu har mins sista lektion, får se vad kvällen bjuder på idag då ;)


jaja ha det bra tillsdess :*




så jävla koncentread kan man ju oxå vara när man spelar.. ( Jag alltså )

Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback