Förlåt för as dåliga inlägg :s

det börjar bli drygt med detta skit -.- får se om jag fortsätter med denna blogg?

det känns as skönt att min SO snart är klar och att den kommer vara klart i tid :D awesome work Emma ^^

Just nu sitter jag här i korridoren och lånar Ronjaboi dator! tacktack :3

Asså det typ gjorde min dag när jag så här i korridoren ska ju lyckas tappa mina eng-böcker.... och så kommer Bertil och ba: OJOJ här tappar vi våra böcker, det är lugnt jag hjälper dig! :) typ as glad och tar upp böckerna åt mig :') så himla gulligt gjort, men jag kommer inte ihåg om jag sa hej, jag blev så blyg och förvirrad! haha fail Emma x)

Igår blev det en liten stund med älsklingen iaf :*
Och idag hade vi Engelska prov oxå, men det gick bra. Och lite bättre blev allt när jag innan hinner träffa min as snygga kille och hans as snygga tröja :D han gillade den, den som jag och Jonna köpt xd

AWESOME DAY TYP! :p


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback