Forever yours ♥

igår blev en bra kväll! c:

När man kommer hem.... PANNKAKOR! :D fan vad länge sen jag fick äta pannkakor, det var helt perfekt sådär efter skolan!  Blev inte att rida igår men jag hitta på annat i vilket fall så! :) Men jag hade verkligen inte ridlust igår och det stod jag för så jag sket'it <3

Och idag blir ju oxå bra, Jonna ska hänga med mig hem och ÅÅ vad länge sen det var <3 We have many things to tell! :o

Älskade vännen, I've miss you! :*
Idag har jag provat en ny frisyr och så och jag blev faktiskt ganska nöjd! C:











Just nu har jag ept och jag sitter med min förbannade SO som är hur stor som helst! :o
och lite franska med det!

det här är för imorrn!




inte så himla kul :s men jag verkar ju fixa det så :p

Musiken får hjälpa mig att dämpa tjutandet i öronen, det har blivit lite sådär as jobbigt igen :s hoppas det ger sig lite snart!

Låten som spelas väldigt mycket just nu är:




den är riktigt grym! :D

hope you like it ^^


Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback