Find a light above the sea, cross your heart and follow me Imagine how it all could end, imagine how it all could be ♥

Jag saknar dig redan, din värme, ditt leénden, dina läppar mot mina, dina gulliga ord och ditt skratt som man inte kan stå emot att le åt

************************************

Idag har mitt godisförbud försvunnit och jag har ätit mig godis full :3 som tur behövs det inte mycket eftersom jag tycker det är så himla sött c: och Jonna har allt ätit idag, vi var tjocka här i V-ås och åt pizza idag x)

Och senare ska vi väl ta oss in mot v-rummet och bli Emo med min absoluta "böl-film": Ringaren i Notre-Dame.

Önska mig lycka t.

Jag kör på förtårar, blir tårögd av att lyssna på en viss låt, fuck life känslan man får av den asså :s

Blir väl lite glass t så jag får typ koncentrea mig på kylan och lite bär och sånt, Jonna och jag ska tjocka oss idag och så ska iaf jag träna imorrn! :3 <3

haha vi höres allihupa! :D



Vad har du på hjärtat

Lätta på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se det)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback